sobota, 26 maja 2012

Maseczka - recenzja

Cześć!
Po dłuższej nieobecności wracam na bloga z małą recenzją. Jest to taki pierwszy post w którym będę coś oceniać. Dziś wypadło na kosmetyki, a dokładniej na maseczkę z drożdży.
Jeszcze kilka dni temu czytałam w internecie, że domowa maseczka z drożdży (drożdże trzeba rozpuścić w wodzie, mleku bądź naturalnym jogurcie i nałożyć na twarz) naprawdę pomaga, na tłustą lub trądzikową cerę. Na szczęście nie mam cery trądzikowej, tylko tłustą, więc spróbowałam. Już po pierwszym użyciu czułam taką świeżość na twarzy. No ale postanowiłam kupić gotową maseczkę z drożdży, tak dla uzyskania lepszego efektu. Twarz się wygładza i jest fajna w dotyku.
Więc jeśli ktoś ma problemy z cerą, zdecydowanie polecam! :)

Maseczka
SORAYA PROFESSIONAL Care&Control


+dokładnie oczyszcza
+wygładza skórę
+pozostawia skórę miękką i fajną w dotyku
+usuwa zanieczyszczenia
+działa antybakteryjnie
+dobra na cerę trądzikową i tłustą
+przywraca skórze świeży i zdrowy wygląd
___________________________________
Na razie brak żadnych minusów, choć jak dla mnie trudno się ją rozprowadza po twarzy.


<zdjęcia Nikon D3100>

2 komentarze:

  1. Mam miliony maseczek które muszę zużyć, ale pewnie za jakiś czas się na nią skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobra jest ta maseczka tez jej używam :)

    zapraszam do mnie

    creation-by-anga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń