środa, 2 maja 2012

Nowe zdobycze

Dobry wieczór!
Dzisiaj byłam w mieście, aby zajrzeć do jakiś second handów. Ostatnio mam obsesję na punkcie kupowania tam. Można znaleźć fajne, tanie rzeczy, ale niestety dziś nie natrafiłam na nic w moim stylu.
Później przechadzając się po mieście zobaczyłam mały butik, a że ładnie się prezentował weszłam. Kupiłam tam jasne spodnie w kolorze beżu. Już później poszłam do galerii, gdzie kupiłam fajne leginsy w przecenie. A w tym poście chcę wam zaprezentować moje nowe zdobycze. :)

spodnie - butik
leginsy - butik "your new style"


6 komentarzy:

  1. Spodnie beżowe są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w Twoich leginsach :)
    Ładne masz imię ^^
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgrabne nóżki ♥
    śliczne zdobycze :)

    http://smilepleasepleease.blogspot.com/ Dodaj komentarz do nowej notki ♥ Błagam cię <3
    +do obserwowanych , odwdzięczę się tym samym ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne legginsy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń