środa, 13 czerwca 2012

Reebok shoes

W dzisiejszym poście chcę wam przedstawić moje nowe buty Reebok, które nabyłam za granicą. Buty firm Adidas, Nike czy choćby właśnie Reebok od zawsze traktowałam jako jedynie sportowe i kojarzyły mi się z dresiarzami, choć sama mam ich kilka par. Powracając do wyglądu butów niektórzy twierdzą, że ich kolor jest dziwny. Mi się osobiście podobają, bo zawsze przyda się jakieś kolorowe obuwie.
Bardzo bym chciała abyście podzielili się swoją opinią w komentarzu, czy wam się podobają czy nie. :)
Na końcu możecie zobaczyć krótki gif w moim wykonaniu.

6 komentarzy:

  1. no świeeetne, ja tez sportowe noszę, a teraz poluję na białe conversy ;)
    u mnie notka o nowym biowax'ie, zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. te Sneakersy (bo tak się fachowo nazywa ten model) bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne buty... Chyba się zakochałam, kolor jest zabójczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Normalnie zakochałam się w twoich butach! Mają wszystko co mi się podoba kolor,wzór omom <3


    Jesli masz chwilkę i chęć zapraszam na mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń