sobota, 28 kwietnia 2012

No to post!

Dzień dobry!
Czy u Was też tak gorąco? Popatrzyłam na termometr i wskazywał dziś 27 stopni - w cieniu! Pogoda zaskakuje. Jeszcze tak niedawno w Polsce było strasznie zimno, a dziś upał. Ale ten czas szybko leci, prawda? Chociaż to dobrze, bo choroba już się ode mnie odczepiła i czuje się o wiele lepiej niż ostatnio.
Powracając do posta przygotowałam dla Was stylizację np. na imprezę. Z góry przepraszam za zdjęcia robione w domu, ale mój prywatny "fotograf" zachorował. Sorki też za zamazaną twarz na zdjęciach, no ale niestety dzisiaj "nie wyglądam", więc nie chcę żeby coś złego stało się z waszym wzrokiem na widok mojej twarzy. :P Następnym razem zobaczycie mnie już bez zamazań (mam taką nadzieję).

bluzka - terranova
spodnie - Bershka
buty - Graceland
torebka - mojej mamy
komin/szalik - "Chiński Market"


4 komentarze:

  1. U mnie tak samo upał ;)
    A strój jest ładny ;)

    Zapraszam do komentowania mojej stylizacji na blogu moniaaa-blogs.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny top a całość też bardzo fajna :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny kolor spodni i świetna koszulka. A taka pogoda niech trwa przez całą majówkę :)

    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/2012/04/majowkowy-plener.html

    zachęcam do obserwowania

    OdpowiedzUsuń