piątek, 27 kwietnia 2012

Moja kolekcja butów

Na wstępie zaznaczam, że to tylko część moich wszystkich butów. Inne były pobrudzone, a to, że jestem bardzo leniwa często daje się we znaki - także dzisiaj. Więc nie chciało mi się ich czyścić, a do tego (nie wspomniałam Wam wcześniej), jestem już od dwóch dni chora, dlatego też dzisiejsze zdjęcia zostały robione w domu. Postaram się to nadrobić, a teraz zapraszam Was do obejrzenia mojej małej kolekcji.
A Wy macie własną kolekcję butów? Wolicie płaskie czy na obcasie?


11 komentarzy:

  1. Świetna notka! Cudne buty <3
    Podoba mi się blog. Z pewnością będę wpadać tu częściej! :)


    http://liquor-and-love-lost.blogspot.com
    Interesujesz się modą? Wpadniesz i zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Oczywiście dodam się do obserwatorów. Liczę na to samo :)

      Usuń
  2. Ładne różowe trampki i jazzówki :)

    Pozdrawiam!
    http://trivia-diy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny wpis i ładne buty ;)
    Blog ciekawy (dodałam do obserwowanych) i oby tak dalej! :)

    Zapraszam Cię na mojego bloga moniaaa-blogs.blogspot.com
    Zaobserwujesz? :>

    PS. Mój blog też jest o modzie :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz dużo sportowych butów. :D Fajna kolekcja. :)

    Obserwujemy? :>

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz więcej butów ode mnie :)
    Najfajniejsze te w środku od góry :)

    Obserwuje i ponownie zapraszam do mnie :

    http://widze-czuje-slysze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. łeee wszystkie takie brudne! 15 par butów i wszystkie brudne!

    OdpowiedzUsuń